יום שלישי, 3 באפריל 2012

שיתוף בעדויות - סגולות מרפא של שמן מרווה מרושתת מבית מרוולס

עדכנתי את דף העדויות על סגולות צמח המרפא, ממנו מופק שמן המרווה המרושתת המשווק על ידי מרוולס. ראוי שיתוף ... לידיעתכם בזהירות הראויה (ראו טענת העדר אחריות כאן) - גם אם אינכם בוחרים לצרוך אומגה 3 מבית מרוולס על בסיס יומי, אפשר להחזיק בבית קופסה אחת לעזרה ראשונה לשימוש בצמח המרפא הזה בעור לאחר כוויה או לטיפול בעור מגורה לתינוקות (על אחריות המשתמש בלבד!) מומלץ לקרוא עד הסוף ... 

שימו לב! אין בעדויות או במידע כלשהו המופיע כאן כדי להיות המלצה רפואית לטיפול או העדר טיפול. כותב רשימה זו, נותני העדויות ובעלי האתר אינם רופאים ושמן המרווה המרושתת אינו תרופה על פי הגדרות משרד הבריאות. ההתרשמות מהמידע המוצג כאן היא על אחריות הקורא בלבד ואין הנהלת האתר ו/או הנהלת חברת מרוולס אחראית באופן ישיר או עקיף לכל תוצאה או נזק או טענה העלולים לנבוע במישרין או בעקיפין מקריאה של המידע המובא כאן בשם אומרו.

דרור מקיסריה (עבדכם הנאמן):
הבעיה
סבלתי מדלקת כרונית בעפעף במשך כחצי שנה. במהלך המחלה, שלוותה בנפיחות גדולה שאינה עוברת והגבלת שדה הראיה, סבלתי מאי נוחות מתמשכת. נבדקתי על ידי מספר רופאים, טופלתי במגוון רחב של טיפות עיניים ומישחות אנטביוטיות ואך נטלתי אנטיביוטיקה תקופה ארוכה. כל זה ללא הועיל!! גם ניתוח ניקוי הלמלות בעפעף לא הועיל!

הפתרון
לאחר מספר שבועות של נטילה יומית קבועה של שתי כמוסות אומגה 3 צמחי של מרוולס, ממרווה מרושתת, חלה נסיגה משמעותית מאוד והעפעף חזר למימדים טבעיים! בהמלצת נורית מפרדס חנה, במהלך תקופה זו גם הזלפתי אומגה 3 לעין ומרחתי את שמן המרווה המרושתת על העפעף. קיימת עדיין אדמומיות קלה שב"ה תחלוף גם היא במהרה.
לי אין ספק שאומגה 3 מצמח המרווה המרושתת מחוללת שינוי לטובה בבריאותי.
נורית מפרדס חנה (שם מלא שמור):
הבעיה
אני סובלת מפסוריאזיס - רבדים בעור בגוון אדום סגול בלווי קסקסת

הפתרון
לאחר מספר משיחות של שמן המרווה המרושתת על העור הנגוע בפסוריאזיס, התחדש העור והסימפטומים של המחלה נעלמו.
כשהתחוור לי שאומגה 3 של מרוולס מחולל שינוי לטובה בבריאותי, בחרתי להפיץ את הבשורה

רותי מפתח תקווה (שם מלא שמור):
הבעיה
בעלי סובל מפסוריאזיס

הפתרון
קיבלנו דוגמיות של שמן המרווה המרושתת ובעלי מרח על העור מספר פעמים, התוצאות היו מיידיות. העור כמו התחדש. 
לי ברור שבעלי כבר לא יכול בלי השמן אומגה 3 של מרוולס.

מירה מירושלים (שם מלא שמור):
הבעיה
נשירת שיער מוגברת

הפתרון
קיבלתי מאבי אומגה 3 של מרוולס לצריכה שוטפת ללא סיבה מסויימת, לחיזוק כללי של הבריאות. לאחר שלשה שבועות של שימוש, שתי קפסולות ביום בבליעה, נוכחתי שנשירת השיער המוגברת ממנה סבלתי נעלמה. את התוצאות מרגישים מייד בסירוק ובמקלחת. 
עכשיו כבר לא צריך להזכיר לי לחדש את מלאי האומגה 3 שלי :)

צופיה מפרדס חנה (שם מלא שמור):
הבעיה
עור פנים יבש

הפתרון
במהלך עיסוי אצל דרור, קיבלתי דוגמית של שמן המרווה המרושתת למריחה בעיסוי עור הפנים. מייד הרגשתי כאילו עורי מתחדש ומתחזק. הצטיידתי בקופסת אומגה 3 מרווה מרושתת ואני מטפלת בעורי על בסיס יומי. חברותי לעבודה מחמיאות לי על עור פנים חיוני ובריא.
תודה לדרור שהציג בפני את סגולות המרפא לעור של שמן המרווה המרושתת של מרוולס.

מרים מתל אביב (שם מלא שמור):
הבעיה
אטרופיה וכאב של שרירים, סכרת סוג 2

הפתרון
אני אישה בגיל 85, סכרתית ומוגבלת בתנועה. סבלתי מכאבי שרירים שלא יתוארו ונוירופטיה. לאחר כחודש בו נטלתי 3 קפסולות אומגה 3 של מרוולס ביום, התרחשו בגופי שינויים נפלאים. כאבי השרירים חלפו ורמת הסוכר הממוצעת ירדה משמעותית. 
מאחר ולא השתנה דבר בתזונה שלי או בהרגלי החיים שלי מלבד נטילת אומגה 3 של מרוולס, אין לי ספק שהשינוי לטובה במצבי הבריאותי נובע משמן המרווה המרושתת.

אתי (שם מלא שמור):
הבעיה
תפרחת חיתולים, מאופיינת בגוון עור אדמדם בעל קשקש עורי 

הפתרון
אני מפיצה של מרוולס. בפעם הראשונה שבני התינוק הראה סימנים של גירוי עור / אלרגיה האזור קפלי המפשעה והעכוז, ניסיתי עליו את שמן המרווה המרושתת של מרוולס. לאחר לאחר מריחה, מורגש שיפור מיידי, תינוקי הפסיק לסבול והעור שלו בריא לחלוטין. 
מאחר שהשינוי לטובה בעור הוא מיידי ומשמעותי, אני משוכנעת שכל הורה צריך באמתחתו את שמן המרווה המרושתת לטיפול בעור.   

דרור מקיסריה (עבדכם הנאמן):
הבעיה
כוויה מלהבה בעור גב היד באזור הבוהן 

הפתרון
אני לקוח מרוצה של מרוולס לכן, לאור עדויות ששמעתי מאחרים, היה לי טבעי למרוח את שמן המרווה המרושתת על העור השרוף, שהיה אדום מאוד וכואב. כשעתיים לאחר המריחה הבודדת, הורגש שיפור משמעותי, ולמחרת היה עורי בריא לחלוטין, כמו חדש ללא זכר לכוויה. 
ריפוי העור הוא מיידי וללא זכר לכוויה. אני ממליץ לכל אדם להצטייד בשמן המרווה המרושתת לטיפול בעור בכלל ובכוויות בפרט.   


מומלץ להתעדכן בדף העדויות המתחדש תדיר וללמוד על ריפוי של בעיות רפואיות באמצעות שמן המרווה המרושתת. הינה קישור:
http://www.omega3tahor.com/testimonials

אשמח לסייע בכל דבר ועניין הקשור לשמן המרווה המרושתת, אומגה 3 מבית מרוולס

דרור בוקאי - 0526954600 - dror@magayad.com


תגובה 1:

  1. לאור העובדה שהכמוסות האלו רעילות והוסרו מהמדפים בחודש שעבר אני מטיל ספק גדול בנאמר. התביעה שהוגשה חודש שעבר נגד משווקי הכמוסות מעלה חששות כבדים וחוץ מזה מעיק לדעת שהפרופסור שאישר אותם נתן תו תקן בפרשת תינוקות רמדיה - שמואל אדלשטיין
    http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3629226,00.html

    השבמחק