יום שני, 27 בפברואר 2012

בחירה --> עשייה --> תוצאות
_______________________________

בחירה בהצלחה זו בחירה ... במקום הנכון, בתיזמון הנכון ולעשות את הדברים הנכונים


המקום הנכון - להצטרף לחברה עם מוצר פורץ דרך, שנותן מענה מיטבי לבעיה אקוטית ושהביקוש לו הוא לכן, "אינסופי"!
המקום הנכון - מתגמל אותך היטב, מאפשר לך להתעשר (לא רק להנהלה הבכירה / יזמים שהקימו את החברה)!
המקום הנכון - צוות הנהלה בכירה והנהלת ביניים איכותי, מקדם, תומך, משימתי, הישגי, מחשיב גם את הקידום הכלכלי שלך וגם את הקידום האישי שלך
התיזמון הנכון - בהתחלה! להשתלב בגרעין המניע את החברה להצלחה בינלאומית גדולה לאורך זמן.
הדברים הנכונים - לשחרר את האגו! להצטרף למישהו מצליחן, שיהיה לך מנטור / חונך / מאמן, ממנו תלמד/י מה הדברים הנכונים ואליהם תוסיפ/י את היצירתיות שלך. להתמסר ולהשקיע בבניית העתיד הכלכלי שלך!

נבחן דוגמא:
האם עבודה כנציג שרות לקוחות בסלקום היא בחירה בהצלחה?
בחירה בהצלחה היא בראש ובראשונה בחירה לצאת מאיזור הנוחות שלך!
מה איזור הנוחות של נציג שרות הלקוחות בסלקום? המשכורת נכנסת לבנק, אפשר לשלם שכ"ד ושכר לימוד - אין לזלזל בכך, הישרדות תמיד במקום ראשון!
ברור עם זאת, עבודה בשירות לקוחות אצל ספק שירות כגון סלקום, היא דבר זמני שלא מאפשר להגיע להצלחה כלכלית יוצאת דופן. זה לא המקום הנכון.
בעודך נציג שרות לקוחות, צא מאיזור הנוחות שלך והתחל לבנות עתיד טוב יותר עבורך ועבור משפחתך - אף פעם לא מוקדם מדי להתחיל.

אם מציעים לך להצטרף למיזם צעיר (דגש - בתחילת דרכו!) המשיק מוצר חיוני לשוק ענק - בחן את ההנהלה, את המנטורים, בחן את התגמול המוצע וקפוץ פנימה. תחשוב על המזכירה בגוגל ובסיסקו ועל נציג שרות הלקוחות הראשון של גוגל.


אם את/ה לא מצליח/ה ברגע זה ותמשיכ/י לעשות את אותו הדבר האם תגיע/י להצלחה? צא מאיזור הנוחות שלך עכשיו!
בתזוזה, הכל פורח !

לבסוף, אף אחד לא אוהב פרזיטים.
לעשות את הדברים הנכונים, משמעו להתאמץ. אומרים שאלוהים עוזר למי שעוזר לעצמו, קל וחומר, מנטורים יתנו את זמנם ומירצם לך אם רק תוכיח שאתה ראוי לזאת!

"אדם לא יכול לחבר את הנקודות בהסתכלות קדימה, ניתן לחבר אותם רק במבט לאחור! ... האמונה שהנקודות יתחברו בסוף, מאפשרת לנו להיות מה שאנו בוחרים להיות, אפילו כשהבחירה היא מחוץ לשביל הסלול והידוע, מה שעושה את כל ההבדל." סטיב ג'ובס (http://www.youtube.com/watch?v=m1vAcjNyJ0U&NR=1).

אם יש בך סקרנות לבחון דרך להצטרף למיזם נכון בזמן הנכון ואם את/ה מוכן לעשות לביתך - אני ועוד צוות מאמנים מהשורה הראשונה, נלמד אותך לעשות את הדברים הנכונים שיביאו אותך להצלחה. צור/צרי עימי קשר ...





דרור בוקאי
052-6954600

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה